Re: [VI] Faneblade og working directory

Robert Larsen wrote:
> Men det gør det ikke. Jeg prøvede at udskifte autocmd linjerne med:
>
>     autocmd TabLeave :call confirm("Leave")
>     autocmd TabEnter :call confirm("Enter")

Nevermind :-$
Det skulle være

    autocmd TabLeave * :call SaveCurrentWorkingDirectory()
    autocmd TabEnter * :call RestoreCurrentWorkingDirectory()

...eller...Det får Vim til at segfaulte. Men ikke hvis jeg gør følgende:
    autocmd TabLeave * :let t:cwd = getcwd()
    autocmd TabEnter * :silent! exec ":cd" t:cwd

...altså udfører indholdet af funktionerne direkte.
Weird, men nu virker det.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]