Present working directory med multiple tabs

Hey

Jeg er totalt faldet for Vim 7.0's tabs og bruger dem til at arbejde på
flere projekter samtidig.
Men er det muligt på én eller anden måde at specificere et directory for
en tab ?
Altså så når jeg skifter til tab 1 så er jeg i
/home/robert/projects/dir1 og når jeg skifter til tab 2 så er jeg i
/home/robert/projects/something_else ?
Ellers må jeg vel til at få lært vim scripting.

Venlig hilsen
Robert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]