Re: [VI] [(g)vim]få fat i filnavnet fra den bufferman er i (inkl sti fra CWD)

On Wed, 29 Sep 2004 15:04:10 +0200
Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> Ikke at færdigt svar, men noget i retningen af:
>
> :echo getcwd()."/".expand("%")

> Jeg kan ikke lige se hvorfor du skal have cwd med ind i det.
[snip]
fordi min makedraft inkluderer den fil i en latex main fil inden den
kompilerer den.

--
   Kim Schulz   | Fundanemt Content Management system:
 Geek by nature | http://www.fundanemt.com