[(g)vim]få fat i filnavnet fra den buffer man er i(inkl sti fra CWD)

hejsa
jeg skal have kørt en kommando på den fil som er i bufferen man arbejder
i lige nu, så derfor vil jeg gerne have fat i filnavnet inkl. sti fra
current workdir (hvor vim blev startet op).
Jeg skal bruge det i forbindelse med en map jeg skal lave hvor jeg
pt kærer noget ala:
:imap <F11> <ESC>:w<CR>:!./makedraft analysis/portability.tex<CR><CR>i

det er analysis/port... der skal være bufferens filnavn.

kan ovenstående forresten gøres smartere?

--
   Kim Schulz   | Got Freedom? Software Freedom Day 2004 - 28th of
 Geek by nature | August      http://www.softwarefreedomday.org/