Re: [VI] [vim] Hilighting af søgninger

Peter Makholm wrote:
Når jeg i vim bruger '/foo/' eller ':s/foo/bar/' så bliver alle steder
hvor der står 'foo' hilightet. Det er måske meget godt når jeg er
interesseret i selve søgningen, men når jeg er kommet videre i mit
liv, hvordan fortæller jeg så dette til vim så den ikke laver denne
hilighting mere?

Jeg plejer at lave en '/asdfasdf/' og håber på, at den ikke finder noget. Så highlighter den heller ikke noget.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08