[vim] Hilighting af søgninger

Når jeg i vim bruger '/foo/' eller ':s/foo/bar/' så bliver alle steder
hvor der står 'foo' hilightet. Det er måske meget godt når jeg er
interesseret i selve søgningen, men når jeg er kommet videre i mit
liv, hvordan fortæller jeg så dette til vim så den ikke laver denne
hilighting mere?

Det bedste jeg har kunne finde i manualen vedrørende hilighting af
regulære udtryk er ':match none', men det ændre ikke noget.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a