Completion med ^N m.v.

   Der er nogle rare mennesker, som skriver og fortæller, at Emacs
er det bedste til XML/SGML (docBook) editering, fordi den har
syntax highlighting og kan færdiggøre et ord, completion af keywords,
etc.

   Jeg vil ikke starte en editor-flamewar, men jeg bliver bare så
træt af emacs, når man altså alligevel har det hele i gvim i forvejen,
plus, efter min mening, bedre kommentarer i syntaxfiler mv.

   Er der nogen, som kender til en feature-sammenligning mellem
vi SGML og emacs SGML?

   Da jeg prøvede ^N (completion ud fra current file) og ^X^K
i gvim, så opgav jeg emacs, men jeg skal altså skrive noget om det
i appendix til dokumentation, friheden til at vælge.

Tak til alle, som kreativt vil hjælpe med dette emne.

Hilsen/Donald

--
donald_j_axel snabela get2net.dk -- http://d-axel.dk/