Re: [VI] Sortere linier i fil?

Thomas Damgaard Nielsen wrote:

Robert Larsen wrote:

Vim kan ikke selv sortere, men du kan køre 'sort' inde fra Vim:

Ja, det er jeg klar over.
Grunden til at jeg ville gøre det uden kald af eksterne programmer, er at jeg nogle gange er tvunget til at køre vim fra systemer som ikke har sort installeret (windows).

Ok..jeg tror faktisk at 'sort' kommer med i Vim pakken til Windows (og ctags og et par andre). Jeg har i hvert fald kørt 'sort' under Vim på en Windows box.