Re: [VI] Indentering til print ( Inkludering i LaTeX )

On Tue, 9 Dec 2003 10:17:35 +0100
Mads Martin Joergensen <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Kender ikke

> Én måde er et bruge "expandtab" og så "tabstop=2".

Selv bruger jeg

pr -o2 -t infile | less # for at kontrollere

OPTION -t står for at den ikke må lave andre formateringer end det,
der er specificeret på linien. *har ikke tid til at se efter de andre ting*

i VI:

:s%,^,  ,

betyder substituer start-of-line med to spaces. Hvis der nu er tabs i filen,
så har du et problem.

Men evt.

gg!Gexpand

betyder gå til top execute på alle linier expand (som expanderer tabs
til 8 spaces med forståelse af startkolonner m.v.)

--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/