C++ definitioner og deklareringer

Findes der et plugin, så når jeg ændrer i en definition i en .h-fil så
kommer ændring automatisk med i .cpp-filen og omvendt? Så hvis jeg har

-- foo.h

int f(int a=5);

-- foo.cpp

int foo::f(int a)

Så skal jeg kun ændre det ene af stederne hvis jeg vil have funktionen
til at blive

int f(int b, int a=5);

--
Vil du gerne kunne afspille de CDere du køber?

http://www.digitalforbruger.dk/