Re: [VI] autoindent i html mode hvordan slår mandet fra

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Og når jeg cut'n'paster skal der i hvert fald ikke ombrydes.

s/ombrydes/indrykkes/

Når jeg koder tror jeg ikke helt jeg lægger mærke til om den indrykker
eller ej. Den slags detajler abstraherer jeg fra. Men jeg klipper ofte
ting ind fra andre steder og så opdager jeg det pludselig og bander
over autoindrykning.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away