Re: [VI] autoindent i html mode hvordan slår mandet fra

Michael Westergaard <sslug@sslug> writes:

> :set noautoindent

Det ville være rart hvis VI havde en ai-funktion så den selv
automatisk gjorde det rigtige og helst både indrykning og
ombrydning. Det kan sættes op per filtype om den skal lave indrykning
eller ej.

Jeg har filtyper hvor det afhænger af konteksten om jeg ønsker
ombrydning og automatisk indrykning. Kode skal for eksempel absolut
ikke ombrydes, men minne kommentare til koden bør ombrydes.

Og når jeg cut'n'paster skal der i hvert fald ikke ombrydes.

Og nej, ':set ai' virker altså ikke helt som ønsket.

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår