forhindre at gvim gemmer en backup ved hver write?

Hej,

Jeg er på mit arbejde tvunget til at bruge windows.
Derfor var jeg mægtig glad da jeg fandt ud af at gvim osse fandtes til
windows.
Hvad jeg ikke er så glad for, er at den som default gemmer en backup af
filen jeg skriver i ved hver write.
Den gemmer en fil som hedder <filnavnet>~.
Min .vimrc ser således ud:
--
set nocompatible
source $VIMRUNTIME/vimrc_example.vim

set diffexpr=MyDiff()
function MyDiff()
  let opt = ''
  if &diffopt =~ 'icase' | let opt = opt . '-i ' | endif
  if &diffopt =~ 'iwhite' | let opt = opt . '-b ' | endif
  silent execute '!C:\Vim\vim62\diff -a ' . opt . '"' . v:fname_in . '" "' .
v:fname_new . '" > "' . v:fname_out . '"'
endfunction

colorscheme elflord
set nu

set guifont=courier_new
--

Jeg ville umiddelbart gætte på at det har noget med den NyDiff function at
gøre.

Kan nogen af jer hjælpe mig?

Mvh
Thomas Damgaard