Re: [VI] Farver i status bar,..Nu map

Hej igen...

On 26 Nov 2002, Leo Laursen wrote:

> Der lader ikke til at være noget Ctrl-Right, den bliver bare til Right.
> map <Right> <C-W><C-L>; men så kan pile-tasterne ikke bruges.

Jeg fandt ud af at man med kommandoen :set termcap kan se vim's indbyggede
terminal koder, og <C-Up> eller <C-Down> findes ikke her, selvom <C-Left>
og <C-Right> gør!!??.. så svaret på mine problemer må være at ligge og
rode lidt med xmodmap, men nej, alt for besværligt istedet har jeg
mappet til shift istedet for ctrl knappen...

Hvis nogen er interreseret, kan følgende bruges til at flytte cursoren
mellem splits i vim... Dog skal term sættes til xterm hvis man kører vim
under screen for at det virker på min opsætning.

nmap <S-Up>    <C-W>k
nmap <S-Down>  <C-W>j
nmap <S-Left>  <C-W>h
nmap <S-Right> <C-W>l