Re: [VI] Farver i status bar,..Nu map

sslug@sslug <sslug@sslug>:

> Har jeg forsøgt, og resultatet er det samme: insert mode startes og
> escapekoder indsættes...

Der lader ikke til at være noget Ctrl-Right, den bliver bare til Right.
map <Right> <C-W><C-L>; men så kan pile-tasterne ikke bruges.

nmap <Right> <C-W><C-L>
giver normale pile taster i insertmode og skifter vindue i normal mode.

Leo
--
Dear Lord:
	I just want *___one* one-armed manager so I never have to hear "On