Re: [VI] Starte samme sted i filen som man sluttede

On Mon, 28 Oct 2002 21:08:04 +0100, Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:
> sslug@sslug (Hanne Munkholm) writes:
>
> :help viminfo

Hmmm underligt.

Det har virket kan jeg se. Jeg har en .viminfo fil liggende med alt
muligt fornuftigt. gad vide hvad jeg har gjort for at ødelægge det?

Jeg tror det har virket per default. Præcis hvilken linie skal jeg sætte
ind i .vimrc?

Der står bare at "viminfo" skal sættes, men til hvad?

TIA
--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: Root nameservers are out of sync