Starte samme sted i filen som man sluttede

Hej jeg bruger vim både på mit arbejde og hjemme. Vim på arbejdet (Red
Hat) starter automatisk det sted i filen jeg stod da jeg sluttede. Det
gør den derhjemme (på Debian) ikke, den starter altid i toppen.

Er det noget man skal sætte i sin vimrc, eller er det kun nyere
versioner af vim der kan tricket?

På forhånd tak.
--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: Root nameservers are out of sync