Re: [VI] tastatur-layout

In article <sslug@sslug>, Rasmus Meldgaard wrote:
> [...]

Jeg bruger dansk tastatur. Det eneste der generer mig sommetider er at $
tegnet er noget skidt at få fat på. Men så mar jeg xmodmappet det til
Windows tasten på min bærbare derhjemme. Der er ikke nogen windows tast
på min bærbare på arb., så der duer det trick ikke rigtig.

Det er da rigtigt at man skal ramme to taster for at få en /, men -
måske fordi det er en bærbar og der ikke er så langt mellem tasterne -
tænker jeg egentlig ikke over det.

Jeg har dog også planer om at købe et happy hacking keyboard til at kode
på. Men jeg tror jeg bliver mere forvirret af at have sådan et derhjemme
og så dansk tastatur alle andre steder ;)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Har du talt med din smil fil i dag?