Synkronisering af syntax highlight?

Hej Sslug'er!

Når jeg sidder og editerer store PHP-filer i ViM, synes jeg ofte at
syntax highlighting kommer ud af sync... :-(

Jeg har siddet og kigget noget i manualen vedr. de forskellige
synkroniserings-metoder (jvf. kommandoen :syn sync). En god ":syn sync
fromstart" løser dog også altid problemet. :-) -- Måske er det ikke den
optimale måde at gøre det på... (?)

Hvordan sikrer jeg mig, at ViM får denne indstilling fra opstart, så jeg
ikke hver gang skal skrive ovenstående kommando? (Makro, .vimrc, ???)

M.v.h.

Morten Egelund Rasmussen

Everyone always asks me if I know Tyler Durden