Indent

Hvordan slår jeg indent til?
På en af mine bokse har én af mine users derpå fået slået indent af
php/c/whatever til og spurgte mig om han ikke kunne få slået det til på en
anden af mine bokse osse?
Jeg vidste ikke lige hvad han snakkede om da jeg ikke havde opdaget at denne
funktion osse fandtes til php.
Jeg kiggede så på min egen bruger på samme spand som den han sagde at det
virkede på, og der var ikke noget indent af php ved min bruger men der var
ved hans.
Vores .vimrc'er på spandene er ens, så det kan næsten ikke være det.

Hvor henne slår jeg det til/fra?

Mvh
Thomas