Re: [VI] lydløs vi

16 Jul 2002 21:17:16 +0200, skrev Mads Sejersen <sslug@sslug>:

> Du kan bruge visual bell
>:set vb

> Så blinker editorvinduet i gvim og du slipper helt for advarsler i
> tekstudgaven.

> Husk at rette det i din .vimrc hvis du vil slippe for altid.

Jeg fik nu et forfærdelig irriterende blinkeri i tekst mode, så jeg
valgte følgende:

set noerrorbells
set vb t_vb=

Så skal man dog lige vænne sig til at der ikke er nogen advarsler, når
man dummer sig.

Leo
--
The Czechs announced after Sputnik that they, too, would launch a satellite.
Of course, it would orbit Sputnik, not Earth!