Re: [VI] god indent til php

> Nogen der kender til en indent fil til php som virker? helst til
> vim/gvim 6+.

Nu ved jeg ikke om jeg burde starte en ny tråd for dette, men
Apropos indent til php.
Hvordan slår jeg indent til?
På en af mine bokse har én af mine users derpå fået slået indent af
php/c/whatever til og spurgte mig om han ikke kunne få slået det til på en
anden af mine bokse osse?
Jeg vidste ikke lige hvad han snakkede om da jeg ikke havde opdaget at denne
funktion osse fandtes til php.
Jeg kiggede så på min egen bruger på samme spand som den han sagde at det
virkede på, og der var ikke noget indent af php ved min bruger men der var
ved hans.
Vores .vimrc'er på spandene er ens, så det kan næsten ikke være det.

Hvor henne slår jeg det til/fra?

Mvh
Thomas

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."