Re: [VI] Markør kulør i gvim -løst

For arkivets - og dermed kommende generationers - skyld kommer her den
løsning, jeg fandt:

On 6/13/02, 10:27:48 AM, Vagn Bjørno Jensen <sslug@sslug> wrote
regarding [VI] Markør kulør i gvim:

> Markøren i gvim er hos mig svagt grøn, og meget vanskelig at se.

> Jeg har prøvet at se i  Help og Options, men kan ikke se, hvorledes jeg
> ændrer den til fx rød.

Gvim læser først /etc/gvimrc, og dernæst ~/.gvimrc. I begge filer er der
mulighed for at sætte markørens kulør - og nok også et par tusind andre
ting. Brugerens ~/gvimrc overrider den globale.

--
Mvh
Vagn Bjørno Jensen