Re: [VI] gøre en bestemt ting flere gange

On Sun, 26 May 2002 23:10:29 +0200,
Mads Martin Joergensen <sslug@sslug> wrote:

>:10,74 <noget>

Hvad er noget i denne sammenhæng? Er det muligt at bruge fx x til at
slette tegnet med? Altså:

:10,74 x

Ok. Jeg har prøvet at det ikke er muligt, men kan man rette det til så
det er?

Man kunne også have gjort følgende:

q   optagelsestart
a   i register a