Re: [VI] Erstatte een linie med en anden

21 May 2002 22:18:20 GMT, skrev Leo Laursen
<sslug@sslug>:

> Hvis det er noget du ved at du skal gøre flere gange, kan du indspille
> en komando i et register og teksten i et andet.

Der er jo også den mulighed at du selv "map'er" den funktionalitet som
du ønsker. F.eks.
   :map øø dd"bP
Så vil komando'en "øø" slette den linie cursoren står på og indsætte
indholdet af register b i stedet for.
Find selv på en passende tast[sekvens] til komando'en.

Leo
--
You cannot see the wood for the trees.
		-- John Heywood