Erstatte een linie med en anden

Hej SSLUG-vi

Jeg kan finde ud af at kopiere eller slette en linie, og så paste den ind
et andet stad med "p".

Men hvad nu hvis jeg vil erstatte en linie med den jeg har kopieret, uden
at slette den fra bufferen (jeg skal måske bruge den flere gange)? Kan jeg
det på en nem måde?

Venligst
--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet