Re: [VI] mærkelige indrykniger ved paste

* merlin <sslug@sslug> [May 16. 2002 12:56]:
> så kommer det til at se sådan ud i vim:
> --
>  function getDirContents($slashdir) {
>      $dh = opendir($slashdir);
>
>          while (($file = readdir ($dh))) {
>                  if (is_dir($slashdir . $file) && $file != "." && $file !=
> "..") {
>                              getDirContents ($slashdir . $file . "/");
> [...]

Sikkert fordi du har nogle indrykningsoptions i din .vimrc. Jeg har

:set ai
:set cindent
:set formatoptions=tcq

> Kan det forhindres?

Prøv inden du paster ind at sige:

:set noai nocindent

Ellers kan du altid lave en

:sp filnavn-du-vil-kopiere-fra

Og så yanke med vim selv.

--
Mads Martin Jørgensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic