C kode indrykning

Hej sslug-vi

På mit tidligere arbejde brugte jeg "vim" til en masse c-kode (men som
regel mere til at rette i andres kode end skrive fra nyt). Og der lærte jeg
hvad jeg skulle putte i min .vimrc for at få indrykket koden pænt. Det har
jeg nu glemt igen.

Desuden har jeg glemt hvordan jeg får den til at formattere allerede
eksisterende kode pænt med indrykninger - der var en eller anden smart
kommando...

Anyone?
--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet