Problem med filetype plugin kun aktiveres for en fil.

Hej igen

Jeg har et irreterne problem i forbindelse med filetype plugin.
Når jeg manuelt åbner flere java filer i vim så virker standard pluginet for
java korrekt. Men hvis jeg brugere et simpelt vim script så er det kun for
den sidst åbnet fil at pluginet virker.

Mit script hedder session.vim og ser således ud
:e ./test/TestParser.java
:e ./ebnf/SyntaxEBNF.java
:e ./ebnf/SyntaxRuleEBNF.java
osv....

jeg har prøvet at afvikle det fra kommando linien med vim -s og inde fra vim
med :source! session.vim.
Jeg prøvet også at slette min .viminfo da jeg blev desperat, dog uden nogen
effekt.

Er det den forkeret måde at åbne mange (29 stk.) fil på ? eller mangler jeg
noget i scriptet for at aktiver filetype plugin for hver enkelt fil ?

Mvh Finn