listchars

Hejsa,

Jeg vil gerne vise trailing whitespace i vim. Men jeg har et problem, da
det _kun_ er trailing whitespace jeg vil se.

Jeg siger

:set list
:set listchars:tab:»-,trail:·

for eksempel. Så ser jeg kun visuelt mine tabs og trailing whitespaces.
Men jeg vil have TABs vist normalt, så det kun er trail der vises, så
jeg har prøvet:

:set listchars:trail:·

Det virker dog ikke. TABs vises som ^I, eol som $ etc.

Nogen tips til dette?

--
Mads Martin Jørgensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic