Re: [VI] Wordwrapping ?

On Sat, 23 Feb 2002 23:10:28 +0100,
Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> wrote:

> Super, det var lige præcis det jeg var efter.. mange tak..

Der er også en anden metode der er lidt mere fleksibel. Kræver vist nok
vim 6.0. I ~/.vim/ftplugin/mail placerer man en fil (eller symbolsk
link) med vilkårligt navn og i filen har man:

set tw=72

Det indvirker både på mail (når man bruger mutt) og news (når man bruger
slrn).

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk