Wordwrapping ?

Hejsa,

Jeg benytter vi som maileditor i mutt og vil lige høre om det er
muligt at få vi til at autowrappe hvis man giver den en specifik
argument ved opstart?

Det jeg vil frem til er at jeg gerne vil have automatisk wordwrapping,
men kun når vi startes af mutt..

Jeg går ud fra at jeg nemt kan angive hvilken editor mutt skal bruge,
samt hvilke argumenter den skal give denne. Hvis dette giver mig
problemer spørger jeg på sslug-teknik...

--
Anders