RE: [VI] Emacs feature i vim.

Men hvad nu hvis man nu engang kun vil have tabstop på 2 whitespaces
(fordi man måske har fem dusin tuborg-paranteser inden i himanden)?
(gnæk!)

:set ts=2 løser åbenbart ikke problemet....

Jeg kunne selvfølgelig også bare købe en større monitor end min
nuværende 17"... ;-p

Nogle idéer eller penge til en ny monitor?

^Morten

http://www.fuzz.dk