Re: [VI] Emacs feature i vim.

In article <sslug@sslug>, Anders Bo Rasmussen wrote:
>  ahh. som sagt så skal du bruge =<motion>. == svarer (ligesom yy og dd)
>  til at den indenter den linje du står på. dvs == i vim svarer til tab i
>  emacs.
>
>  For at opnå den ønskede effekt ville man også kunne stille sig på den
>  øverste linje og trykke =5<pilned> . Du kan også markere det i visual
>  mode (tryk v, og flyt cursoren) og trykke =

Præcist. Fedt, det var lige det jeg manglede :-)
Nu mangler jeg kun at lure hvordan jeg får den til at rykke tilpas ind
jeg plejer at lave en
:set tabstop=2
også indentere manulet med <tab>
Det giver 2 blanktegn som indentering, hvilket jeg syntes ser meget
overskueligt ud.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk