Re: [VI] Emacs feature i vim.

In article <sslug@sslug>, Anders Bo Rasmussen wrote:

>  Du mener vel i vim. Hvad er det helt præcis den skal gøre? Jeg har et
>  par gange prøvet at lære emacs, men jeg fik aldrig indentering til at
>  virke på nogen måde, der ikke var så irreterende, at det var en fordel
>  at slå det fra.

Beskrivelse af funktionen....
Hvis jeg har dette stykke kode i emacs:

if(aslkfj){
sladfjasæ;
while(flof){
print;
}
}

og jeg løber ned over det men piletasten og trykker en gang på TAB på
hver linie, så ser det sådant her ud bagefter:

if(aslkfj){
  sladfjasæ;
  while(flof){
    print;
  }
}

Det er jo ikke altid man helt skriver sin kode fra bunden, men kopierer
lidt, etc  :-))

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk