RE: [VI] Emacs feature i vim.

I ViM kan man selvfølgelig altid stille sig i nærheden af en parantes af
en eller anden art, og fyre et procent-tegn af (i command-mode). Så vil
cursoren springe til den matchende parantes.

Men det kunne da være smart hvis ViM automatisk kunne indrykke alle
linierne i programkoden efter ens Tuborg-paranteser på en gang.... (Kan
man det?)

^Morten