Re: [VI] Emacs feature i vim.

On Mon, 11 Feb 2002 18:35:58 +0100,
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Jeg savner lidt den funktionalitet som <TAB> har på programkode i emacs
> i vim. ( Den med at den automatisk indrykker koden, så man hurtigt kan
> se om ens paranteser stemmer ).
>
> Er der nogle der ved hvordan jeg kan trylle den effekt frem i emacs?

Du mener vel i vim. Hvad er det helt præcis den skal gøre? Jeg har et
par gange prøvet at lære emacs, men jeg fik aldrig indentering til at
virke på nogen måde, der ikke var så irreterende, at det var en fordel
at slå det fra.

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk