Re: [VI] <Leader> hvad er det?

On 08 Feb 2002 12:42:20 +0100
Rasmus Meldgaard <sslug@sslug> wrote:

> prøv :help <Leader> det giver dig "svaret"(tm) giver dig[1]
>

> [1] eller sagt på en midere høflig måde: RTFM

ok lad mig omformulere mit spørgsmål. hvordan finder jeg ud af hvad min
<leader> er sat til uden at skulle kigge igennem alle mine .vim mm.
filer? jeg har forsøgt med at skrive

:\te   det giver en error om at man skal have / & eller $ også.
<Leader>te giver bare en unknown error.

kan man slå sine mappings op på en måde? (ja jeg har kigget i manualen
men ikke fundet noget) .

MVH
Kim Schulz

--
[              http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!            ]
[                           Seneste artikel:                           ]