Re: [VI] Åbne flere filer i "samme vindue" med split-screen

On Wed, 23 Jan 2002 03:16:31 +0100,
Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> wrote:

> heh.. ja, nu tænkte jeg jo også på VIM eftersom de fleste distroer kommer med
> VIM fremfor VI..

Er der er overhovedet nogen Linux-distributioner, der kommer med vi (altså den
rigtige/oprindelige vi)? De fleste kommer med en vi-kombatibel editor.

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk