Re: [VI] Åbne flere filer i "samme vindue" med split-screen

On Wednesday 23 January 2002 03:02, you wrote:
> men i VIM er det muligt, ved at starte vim med:

heh.. ja, nu tænkte jeg jo også på VIM eftersom de fleste distroer kommer med
VIM fremfor VI..

> vim -o file1 file2 [...] fileN

Okay, tak..

Er der så også en mulighed for at afslutte VIM direkte så man ikke skal lukke
hvert splitvindue før man er helt ude af VIM?

ala :wq eller ZZ blot så den gør det for alle split-screens på en gang..

--
Anders