Re: [VI] Hardlinks og vim

Hmmmm. Nu virker det også for mig. Sært! Tja, eller også er det bare
mig der er forvirret. Et fænomen der før _er_ blevet observeret ;)

--
	Christoffer

SANTA CLAUS comes down a FIRE ESCAPE wearing bright blue LEG WARMERS
... He scrubs the POPE with a mild soap or detergent for 15 minutes,
starring JANE FONDA!!