Flere filer åben på samme tid?

Hej gruppe,

Jeg bruger vim. Der er noget der i et stykke tid har generet mig.
Det er at hver gang jeg skal redigere en ny fil i vim, så går jeg ud af vim.
Skriver vim <filnavn> og så åbner den. Osv. hver gang jeg skal skifte fil.
Findes der ikke en måde at have flere filer åbne på samme tid i vim? Sådan
at man på en eller anden måde kan skifte mellem dem man redigerer i? -Uden
at lukke vim?

Mvh
Thomas