Re: [VI] (vim) errorformat til mosmlc

On Sat, 8 Dec 2001 16:56:13 +0100
sslug@sslug (Anders Bo Rasmussen) wrote:
> Mosmlc giver fejlmeddelser der ser sådan her ud:
>
> File "code2datafuns.sml", line 91, characters 68-69:
> !       = indent ind^"(; "^cmd2text x 0^(cmd2text (Syntax.CommandBlock
> (xs,0)) (ind))^indent ind^")\n"
> !
> ^
> ! Type clash: expression of type
> !   int
> ! cannot have type
> !   int * int
>

> Jeg vil bare gerne have vim til at hoppe derhen hvor fejlen er, og har
> prøvet med:
>
> :set errorformat=File\ \"%f\",\ line\ %l

> [...]

jeg vil da gerne høre lidt om hvordan du benytter ML i vim :o)
Jeg har nemlig været nødsaget til at køre det i emacs (yikes) da jeg
ikke har kunne få det til at køre brugbart i vim.

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder