Re: [VI] dot fil til elvis

* Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug> [Dec 09. 2001 16:36]:

> Jeg bruger selv vim, men går ud fra at det nogenlunde er ligesådan i
> elvis. Jeg ville prøve at lave en .elvisrc fil og i den skrive:

Ifølge man-siden skal den hedde .exrc, så det er korrekt. Men hvis du
søger på rc i man siden vil du opdage at der er nogle andre variable der
skal være sat for at disse faktisk læses (søg evt. på paranoid også :)

--
Mads Martin Joergensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic