Re: [VI] tmp-fil (Was: [VI] cvs-makroer i vim)

On Tue, 23 Oct 2001 17:11:32 +0200 Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug>
wrote:

> Nu er jeg gået igang med at skrive det selv. Den indeholder blandt
> andet:
>
> "diff. Make a diff and split the window, to show it.
> :map ,cd     :!cvs diff % > /tmp/$user.cvsvimdiff<CR>:diffpatch
> /tmp/$user.cvsvimdiff<CR>
>

> Det virker fint. Men hvis nu den samme bruger bruger flere vims på en
> gang, kan det jo gå helt i skoven, fordi tmp-filen, bliver brugt til
> flere ting på en gang. Er der en smart måde at få en tmp-fil, som er
> unik?

hvad med at smide output fra "date +%s" ind i tempfilnavn?

MVH
Kim Schulz (der forresten gerne vil have beskrivelser af hvordan det der
cvs virker i vim senere når i er færdige).

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder