tmp-fil (Was: [VI] cvs-makroer i vim)

On Mon, Oct 22, 2001 at 10:24:39PM +0200, Anders Bo Rasmussen wrote:
> Er der nogen der har et link til en god side med nogen cvs-makroer til
> vim. De skal virke til tekstmode. Det ville for eksempel være smart hvis
> man kunne diffsplitte[1] med gamle version af den fil man har åben.

Nu er jeg gået igang med at skrive det selv. Den indeholder blandt
andet:

"diff. Make a diff and split the window, to show it.
:map ,cd     :!cvs diff % > /tmp/$user.cvsvimdiff<CR>:diffpatch /tmp/$user.cvsvimdiff<CR>

Det virker fint. Men hvis nu den samme bruger bruger flere vims på en
gang, kan det jo gå helt i skoven, fordi tmp-filen, bliver brugt til
flere ting på en gang. Er der en smart måde at få en tmp-fil, som er
unik?

--
Anders Bo Rasmussen
mailto:sslug@sslug

God is real, unless specifically declared integer.