Re: [VI] Hvordan laver jeg ikke case sensitive søgninger i vim?

On Mon, Oct 22, 2001 at 10:14:24PM +0200, Kim Schulz wrote:
> [...]

det virker med 6.0

> hvor skal jeg smide det hen? i ~/.vimrc eller?

ja.

> Er der en fil der er generel for alle brugere?

Fra man til 5.7:

       /usr/share/vim/vim57/macros/vimrc
                      System wide Vim initializations.

Det er sikkert det samme i de nyere versioner.

--
Anders Bo Rasmussen
mailto:sslug@sslug

God is real, unless specifically declared integer.