Re: [VI] Hvordan laver jeg ikke case sensitive søgninger i vim?

On Mon, 22 Oct 2001 21:44:38 +0200 Lars G. T. Jørgensen <sslug@sslug>
wrote:

> Virker følgende ikke længere (virkede med 5.3)?
>
> " Ignore caseing in search
> set ignorecase
>
> " Ignore ignorecase if cased :)
> set smartcase
>
> Så virker vim som
> /CaseSensitive
> /caseinsensitive

hvor skal jeg smide det hen? i ~/.vimrc eller?

Er der en fil der er generel for alle brugere?
MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder