Re: [VI] Hvordan laver jeg ikke case sensitive søgninger i vim?

* Kim Schulz <sslug@sslug> [Oct 22. 2001 21:36]:
> On Mon, 22 Oct 2001 21:26:44 +0200 Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug>
> [snip]>
>
> du kan vel lave en makro :o)

Og, som jeg lige har checket er ',C' ikke i brug, så:

map ,C :set ic!^M  (^M skal laves ved CTRL-V [enter])

--
Mads Martin Joergensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic