Hvordan laver jeg ikke case sensitive søgninger i vim?

Normalt bruger jeg /søgeord til at søge med, men når jeg vil søge ikke
case sensitive, hvad gør jeg så? Helst ikke noget med at sætte den op
til altid at søge ikke case sensitive.

--
Anders Bo Rasmussen
mailto:sslug@sslug

God is real, unless specifically declared integer.